• 1403/02/19 - 11:50
  • - تعداد بازدید: 104
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZtAXo
در نشست دکتر پازوکی با مدیر گروه‌های آموزشی دانشکده بهداشت مطرح شد

کیفی‌ترین خدمات بهداشت باید به مردم و صنایع تهران ارائه شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ارائه کیفی‌ترین خدمات بهداشت به مردم و صنایع در تهران تاکید کرد و گفت: ثروتمندترین و فقیرترین افراد کشور در پایتخت زندگی می‌کنند، بنابراین دانشکده بهداشت باید بتواند نیاز آنان را با کیفی‌ترین خدمات پاسخ دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه به همراه هیئت رئیسه در نشست با رئیس دانشکده بهداشت و مدیر گروه‌های آموزشی این دانشکده بر ضرورت راه اندازی مرکز تحقیقات در همه گروه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در تهران بیش از 5.5 میلیون نفر است و ثروتمندترین و فقیرترین افراد کشور نیز در پایتخت زندگی می‌کنند، بنابراین دانشکده بهداشت باید بتواند نیاز آنان را با کیفی‌ترین خدمات پاسخ دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تشریح اهداف هفت گانه دانشگاه از جمله تربیت متخصص با سیره اخلاق اسلامی، تحقق دانشگاه نسل نو، خلق ثروت، بین المللی سازی، تقویت مولفه هوش مصنوعی، توسعه شبکه بهداشت و مباحث جوانی جمعیت افزود: کارخانجات زیادی در استان تهران فعال است که می‌طلبد دانشکده بهداشت در این زمینه با آنها در زمینه‌های مختلف برای کیفی سازی خدمات ارتباط بیشتری برقرار کند.

 

پازوکی با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش‌ در دانشگاه به‌خصوص در دانشکده بهداشت به مصادیق بین المللی این جایگاه‌های علمی پرداخت و گفت: به طور مثال هم اکنون در حوزه جراحی چاقی، برترین موسسه در آسیا Iums (مرکز تحقیقات جراحی چاقی دانشگاه علوم پزشکی ایران) است.

 

وی همچنین در ادامه با تاکید بر خلق ثروت عنوان کرد: با تلاش دو ساله، مجوز ساخت پروژه پارکینگ 8 طبقه دانشگاه دریافت شد و این پروژه‌ها در کنار برخی پروژه‌های مهم دانشگاه بدون بودجه دولتی و با صرفه جویی منابع و خلق ثروت در دانشگاه در حال انجام است که همین اقدام نیز باید در دانشکده بهداشت نهادینه شود.


در ادامه این نشست دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه، دکتر رضا فلک معاون تحقیقات دانشگاه و همچنین دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه دانشگاه به فراخور پرسش و پاسخ مدیر گروه‌های آموزشی دانشکده بهداشت مطالب و پیشنهاداتی ارائه کردند.


در ادامه دکتر محمد رضا وفا رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تشریح جایگاه پژوهشی این دانشکده از جمله دارا بودن ایندکس 85 دانشکده و همچنین داشتن بالاترین سرانه مقالات به نسبت اعضای هیئت علمی به توضیح درخصوص مباحث آموزشی و نیازهای این دانشکده پرداخت.

گفتنی است، در این نشست مدیر گروه‌های آموزشی دانشکده بهداشت نیز مطالب و مباحث خود را با رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه مطرح کردند.

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی-آموزشی
  • کد خبر : 332566
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر