انتصاب سرپرست مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران
سرپرست مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر پیمان نامدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این حکم آورده است:
جناب آقای محمدرضا سالاری
با سلام و احترام،
نظر به تعهد و سوابق علمی و تجربی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه منصوب میگردید. با توجه به نقش ویژه و تعیین کننده سرمایه های انسانی در نظام سلامت، انتظار می رود در راستای تحقق برنامهها و اهداف دانشگاه با رویکرد استراتژیک و با بهرهگیری از تمام ظرفیت های موجود و جلب مشارکت و همکاری کلیه واحدهای تابعه دانشگاه، نسبت به انجام اقدامات ذیل در بستر دانش نوین مدیریتی اهتمام ورزید:
- هماهنگی های لازم جهت همسان سازی سیاست ها، راهبردها و برنامه های آن مدیریت در چارچوب برنامه های وزارت متبوع ، اصلاح نظام اداری، توسعه و ترویج مفاهیم تحول در دانشگاه.
- ایجاد بسترهای مناسب استقرار سیستم مدیریت کیفیت، استقرار نظام آراستگی محیط کار5s و مشاوره به واحدهای تابعه دانشگاه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقاء فرآیندها برای ارتقاء بهرهوری، کارایی و رضایت کارکنان، اربابرجوع و کاهش هزینهها.
- مهندسی مجدد، تحلیل و طراحی سیستمها و روشهای انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای مرتبط.
- نظارت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه و انجام کلیه محاسبات و کنترل های لازم به منظور اجرای طرح طبقه بندی مشاغل.
- تهیه پیشنهادهای بازنگری، ارتقاء و اصلاح ساختار، تشکیلات، شرح وظایف واحدها و پستهای سازمانی واحدهای تابعه دانشگاه.
- نظارت بر ابلاغهای سطوح سرپرستی، مدیریتی و سایر کارکنان منطبق با تشکیلات مصوب دانشگاه.
- تقویت استقرار نظام مدیریت عملکرد در سطح واحدهای تابعه دانشگاه.
- نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دانشگاه در راستای مهارت افزایی کارکنان.
- برنامهریزی و استقرار بهینه نظام پیشنهادات جهت بهرهبرداری از نظرات کارکنان و ارباب رجوع در بهبود ارائه خدمات.
- استقرار و توسعه نظام جامع مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و ثبت تجارب در سطح دانشگاه.
- همکاری برای تهیه، تدوین و اصلاح دستورالعمل های اداری مرتبط با استفاده از مستندات بالادستی.
- استقرار نظام بانک اطلاعاتی مدیران و کمک به طراحی و اجرای نظام جانشین پروری در سطح کل دانشگاه.
- به کارگیری فناوری اطلاعات و روش های به روز آن در ایجاد، به کارگیری و تبادل اطلاعات الکترونیک در راستای مدیریت تحول، رشد و بالندگی سازمانی.
- تهیه برنامه جامع نیروی انسانی دانشگاه با توجه به مدلهای اصولی نیازسنجی و ساماندهی و نظارت بر توزیع موثر منابع انسانی مورد نیاز بر اساس استانداردها و شاخص های مورد تایید دانشگاه در جهت دستیابی به وضع مطلوب.
- طراحی، استقرار و روز آمد نمودن سیستم مدیریت یکپارچه منابع انسانی به منظور شفاف سازی و ایجاد قابلیت دسترسی واحدهای تابعه.
- توجه به کرامت انسانی و رفاه کارکنان در کلیه سطوح سازمانی و توجه خاص به نظام نگهداشت پویا و موثر در حوزه منابع انسانی در راستای افزایش انگیزه و رضایتمندی کارکنان.
- تدوین و اجرای برنامه های آموزشی توسعه منابع انسانی و حصول اطمینان از انطباق توانمندی های کارکنان و مدیران با نیاز های حال و آینده.
- تهیه بانک های اطلاعاتی و تقویت داشبورد نیروی انسانی دانشگاه.
- تهیه، تدوین و اصلاح دستورالعمل های اداری مورد نیاز با استناد به قوانین بالادستی.
- ارزیابی دوره ای عملکرد واحدهای تابعه در حوزه منابع انسانی.
- بررسی و ارتقاء روش های اداری و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی و مکانیزه نمودن آنها.
- طراحی و استقرار مدل کاربردی و اجرایی در زمینه نظام شایسته سالاری و جانشین پروری.
توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باری تعالی خواستارم.
نظر دهید