• 1402/09/25 - 14:37
  • - تعداد بازدید: 168
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZRGTo
در بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت مطرح شد

پیشرفت‌ پروژه‌های بیمارستان جایگزین ۳۲۰ تختخوابی شهدای هفتم تیر

معاون وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستان جایگزین ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر حمید جمال الدینی معاون حقوقی وزارت بهداشت، در این بازدید به بررسی نکات حقوقی و مالی پروژه پرداخت و از میزان پیشرفت ۵۰ درصدی و کیفیت اجرای پروژه‌‌ها اعلام رضایت کرد.

وی به اهمیت همکاری موثر بین نهادهای مختلف دولتی، دانشگاهی و نمایندگان مجلس در اجرای پروژه‌‌های بهبود سیستم بهداشت و درمان اشاره کرد و از مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران در خرید و راه اندازی دستگاه شتابدهنده خطی و پت اسکن خبر داد.

 

در ادامه دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به پیشرفت‌های حاصله در این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: افزایش ظرفیت بیمارستان شهدای هفتم تیر برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون ساکنین منطقه اهمیت بسیاری دارد.

 

وی با تاکید بر هماهنگی مؤثر میان تیم‌‌های مختلف که می‌‌تواند به بهترین شکل از این تسهیلات بهره مند شود، افزود: ارتقاء تسهیلات بیمارستانی و ایجاد شرایط بهتر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه بسیار اهیمت دارد.

 

پازوکی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یک نهاد آموزشی و پژوهشی نقش بسیار مهمی در بهبود سیستم بهداشت و درمان دارد و تلاش مستمر برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی ادامه خواهد یافت.

 

در ادامه دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به بررسی جزئیات فنی پروژه‌ها پرداخت و تأکید کرد: با راه‌ اندازی بیمارستان جایگزین، ظرفیت بهداشتی و درمانی در دانشگاه به شکل چشمگیری افزایش می‌‌یابد.

 

همچنین وی خواستار تسریع در روند ساخت پروژه توسعه اورژانس با توجه به ازدحام مراجعین به این مرکز شد.

 

در ادامه سید علی یزدی خواه نماینده مجلس نیز در این جلسه، با ابراز حمایت از پروژه‌‌های بهداشتی، تأکید کرد: تیم‌‌های مختلف باید با همکاری فعّال به بهبود شرایط خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه بپردازند.

 

همچنین مهدی باب‌الحوائجی فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان «ری»، از هماهنگی میان نهادهای اجرایی در راستای تسهیل و پیگیری سریعتر پروژه‌‌های بهداشتی خبر داد و گفت: بیمارستان شهدای هفتم تیر با اجرای مؤثر این پروژه‌ها، می‌‌تواند نقش مهمی در تأمین نیازهای سلامتی مراجعین به این مرکز داشته باشد.

 

باب‌الحوائجی از راه‌اندازی سی. تی. اسکن بیمارستان شهدای هفتم تیر خبر داد و گفت: بخش‌‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ری نیازمند مدیریت واحد و یکپارچه است.

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با مساعدت نهادهای متولی امر و حمایت‌ مجمع نمایندگان تهران در کوتاه‌ترین زمان روند تکمیل و بهره برداری از این مجموعه درمانی و بهبود سطح خدمات رسانی به مردم شهرستان ری صورت پذیرد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار برتر,درمان و پزشکی
  • کد خبر : 320560
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر