• 1402/07/26 - 13:02
  • - تعداد بازدید: 150
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /Z8Gc

راهپیمایی شرکت کنندگان در همایش کشوری تجلیل از دستاوردهای نظام بهداشت کشور انجام شد

در راهپیمایی شرکت کنندگان در همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت سیزدهم، جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، به ویژه بمباران بیمارستان المعمدانی محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مدیران این معاونت و کادر سلامت شرکت کننده در این همایش از مقابل سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران تا مقبره الشهدای گمنام این دانشگاه ضمن راهپیمایی و سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، بر آمادگی برای حضور در فلسطین و غزه برای امدادرسانی بهداشتی و درمانی به مجروحان بمباران های اخیر اسرائیل در غزه، تاکید کردند.
در این راهپیمایی شرکت کنندگان این همایش به سر دادن شعارهایی در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیست پرداختند و ضمن اعلام اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای غزه تجدید پیمان کردند.
پایان این تجمع، بیانیه معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور و کادر سلامت بر بازگشایی مسیرهای دستیابی به سرزمین فلسطین و نوار غزه برای امدادرسانی به کودکان، مادران، سالخوردگان، بیماران و مجروحان بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی قرائت شد.
 
واجعله و اللهم مفزعا لمظلوم عبادک
و ناصرا لمن لا یجد له ناصرا غیرک
خدایا او را پناهگاهی برای بندگان ستم دیده‌ات و یاوری برای کسی که دوستی جز خودت نمی‌یابد، قرار  بده .....  
اگر ازتو درباره غزه پرسیدند بگو:
در انجا شهیدی است که شهیدی آن را حمل میکند و شهیدی از او عکس میگیرد، شهیدی او را بدرقه میکندو شهیدی بر وی نماز می خواند.
خبر کوتاه بود .....
سخنگوی امداد و نجات غزه : 
بیمارستان المعمدانی دیگر زخمی ندارد و دیگر هیج کس در بیمارستان رنج نمی کشد، همه راحت شدند و در اتش سوختند.
خبر کوتاه بود اما ......
حاکی از کشته شدن شمار زیادی از مظلومان و کودکان و غیرنظامیان و کادر درمان در آتش بغض و کینه رژیم صهیونیستی می‌داد که به بیمارستان که محل امن بین المللی می‌باشد پناه برده بودند، 
و یک تصویر گذرا..... گذرا اما عمیق به عمق70سال جنایت .... پسر بچه‌ای که به جای بازی در کوچه‌های شهرش، شهادتین را به خواهر کوچکش یاد می‌دهد و تلقین  می کند.
این خبر و تصاویر نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی و اسرائیل بود. که حتی اجازه ندادند در این سال‌ها یک قطعنامه شورای امنیت بر علیه اسرائیل تصویب شود.
همیشه در اوج جنگ‌ها یک قاعده حداقلی را بر آن استوار می‌کنند که جان غیرنظامیان در امان باشد و  از آن مهمتر مراکز درمانی و کادر درمان. اما بمباران بیمارستان المعمدانی نشان داد رژیم منحوس صهیونیستی حتی حداقل‌های انسانیت در این جهان را مورد تهدید قرار داده است. و تاسف بارتر از این عمل رزیم غاصب اسراییل سکوت مجامع بین المللی بشردوستانه است.
و اما در خلال همه  این سکوت ها مردم غزه باز هم دفاع می‌کنند و مقاومت ، شهادت...
 درود به شرف همه شهدای مقاومت که در این نبرد هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند و بار دیگر غاصب  بودنش را به جهانیان نشان دادند.
حمله به بیمارستان و به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم و زنان و بیماران و زخمی ها نشان از قدرت رژیم صهیونیستی نبود بلکه از زبونی و ضعیف و پوشالی بودن آن رژیم  که توان مبارزه با نیروهای مقاومت  را ندارد سخن می‌گوید.
 ما معاونین بهداشت کشور و کادر بهداشت و درمان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به افراد بی‌دفاع و مظلوم و کودکان و غیرنظامیان و کادر درمان فلسطین و همچنین سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل سقوط انسانیت خواستار توقف هرچه سریع‌تر این حملات و محاکمه عاملان و عامران این جنایت هستیم .
و بدانید، مسلمانان دنیا (این گردبادهای به غیرت درآمده) تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند زیرا ما شاگردان حاج قاسم سلیمانی هستیم .
یا صاحب الزمان ، مولای ما
تا نیایی گره از کار بشر وا نشود ....
 اللهم عجل لولیک الفرج              
  • گروه خبری : اخبار برتر,بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 21611
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید