سرپرست مرکز بین المللی همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد
دکتر پیمان نامدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایران طی حکمی علیرضا قربانخانلو را به عنوان سرپرست مرکز بین المللی همایشهای رازی دانشگاه منصوب کرد.
برگزاری نشست سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شورای صنفی خوابگاهها
نخستین نشست شورای صنفی خوابگاهها با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیران معاونت و نمایندگان شورای صنفی خوابگاهها برگزار شد.
دعوت ویدیویی سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت
دکتر مجتبی طالاری سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشجویان و اساتید دانشگاه را برای شرکت در بیست و نهمین مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت دعوت کرد.
اعلام برنامههای شعبانیه و دهه فجر در مسجد امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران
برنامههای ویژه اعیاد شعبانیه و دهه فجر در مسجد امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام شد.
ثبت نام پذیرفته شدگان چهل ویکمین آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی
ثبت نام پذیرفته شدگان سومین مرحله تکمیل ظرفیت چهل و یکمین آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی آغاز شد.
برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی
دوازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و عوامل موثر بر سلامت ویژه جامعه پزشکی برگزار میشود.
درگذشت دو خدمتگزار شریف در مسیر تلاش و ایثار، تسلیتی عمیق به جامعه سلامت
معاون درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران طی پیامی درگذشت دو تن از کارکنان بیمارستان شهدای هفتم تیر در پی حادثه تصادف را تسلیت گفت.
پیام تسلیت دکتر نادر توکلی برای درگذشت دو تن از همکاران بیمارستان شهدای هفتم تیر در سانحه رانندگی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پی سانحه رانندگی که منجر به فوت دو تن از همکاران بیمارستان شهدای هفتم تیر شده است، پیام تسلیتی صادر کرد.
دیدار سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
کسب نشان سیمین استاندارد 34000 منابع انسانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به کسب نشان سیمین استاندارد 34000 منابع انسانی شد.