• 1401/09/16 - 11:48
  • - تعداد بازدید: 86
  • - تعداد بازدیدکننده: 85
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZbH8

نخستین جشنواره بین المللی آشپزی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

دانشجویان با ترفندهای متفاوت سعی در جلب نظر بازدیدکنندگان کردند که دانشجویانی با مقاطع تحصیلی مختلف مانند پزشکی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، داروسازی و .‌.. به چشم می خوردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران (مفداایران)؛ در روز ۱۵ آذرماه جشنواره ای با عنوان جشنواره فستیوال آشپزی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه، دکتر عبدالوهاب برادران معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مهدی مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه برگزار شد.

در این جشنواره دانشجویان از کشورهای مختلف از جمله هندوستان، عراق، لبنان، کانادا و پاکستان شرکت داشتند که در مقابل کتابخانه مرکزی دانشگاه در حدود 10 غرفه با هم به قابت پرداختند.

دانشجویان با سلیقه های متفاوت سعی در جلب نظر بازدیدکنندگان کردند که دانشجویانی با مقاطع تحصیلی مختلف مانند پزشکی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، داروسازی و.‌.. به چشم می خوردند.

غذاهای رنگارنگ در غرفه ها بچه ها را به تب و تاب انداخته بود و شروع جشنواره با اجرای غفاریان، مجری صدا و سیما ، به فضایی گرم و صمیمی تبدیل شده بود. به طوری که تفاوت زبان و ملل کمرنگ و همدلی بین دانشجویان پررنگ تر شده بود.

پازوکی رئیس دانشگاه نیز از این جشنواره دیدن و از تمامی غرفه ها بازدید کرد تا انگیزه رقابت و همکاری در غرفه ها بیشتر شود و مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه نیز هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد فضای همدلی بین دانشجویان بین الملل و ایرانی و همچنین مشارکت دانشجویی در انجام چنین رویدادی اعلام کرد.

در ادامه عبدالوهاب برادران معاون دانشجویی و فرهنگی و بهمن بالویی مدیر امور دانشجویی نیز بر اهمیت فعالیت های دانشجویی و فراهم کردن محیط همیاری و همکاری در بین دانشجویان تاکید کردند.

همچنین در گفتگو با تعدادی از دانشجویان، متوجه احساس رضایت آنها از برگزاری این جشنواره و تمایل آنها به ادامه این گونه فعالیت های دانشجویی در سال های آتی شدیم.

این جشنواره توجه رسانه ملی را نیز به خود جلب کرد و خبرنگار و تصویربرداران صدا و سیما در جمع دانشجویان حاضر شدند و این لحظات را به یادماندنی تر کردند و زمان زودتر از انتظارمان گذشت و داوری نهایی انجام شد.

بهمن بالویی مدیر امور دانشجویی، محمد حسین کفایی مهر مدیر روابط عمومی به عنوان داور از تمامی غرفه ها بازدید و نظرات خود را یک به یک ثبت می کردند. همچنین با مشورت و گفت و گوی داوران سه گروه به عنوان تیم های برتر انتخاب شدند.

گروه نخست با نام سیروان دیالی مبلغ 70 میلیون ریال، گروه دوم با نام الطف مبلغ 50 میلیون ریال و گروه سوم، دوک کوک با مبلغ 30 میلیون ریال جوایز نقدی خود را به عنوان برگزیدگان مسابقه دریافت کردند.

در پایان عکس دسته جمعی رئیس دانشگاه و دانشجویان، این روز را در خاطرات ماندنی تر کرد؛ خاطراتی که غنی از همدلی، همیاری و دوستی شد.

مهسا واحدیان ابوترابی - دانشجو خبرنگار مفدا ایران +

  • گروه خبری : دانشجویی
  • کد خبر : 8675
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید