• 1402/11/16 - 11:52
  • - تعداد بازدید: 188
  • - تعداد بازدیدکننده: 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdUUo
در راستای موفقیت در پانزدهمین المپیاد علوم پزشکی کشور؛

مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

مراسم تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه علوم پزشکی ایران در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از دبیرخانه استعداد درخشان، دکتر آنژیلا عطائی پیرکوه سرپرست المپیاد دانشگاه در آئین تقدیر از دانشجویان مدال آور دانشگاه علوم پزشکی ایران در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور به تشریح تاریخچه ای از برگزاری المپیادهای علمی در دانشگاه و نیز چالش‌های برگزاری المپیادها در سنوات گذشته پرداخت.

 

همچنین دکتر سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه نیز با تقدیر از تلاش و همت دانشجویان مدال آور توجه و تمرکز آنان را به کاربردی بودن دانش و اطلاعات کسب شده از المپیاد معطوف کرد.

 

در ادامه دکتر رضا نظری از چهره های موفق کشور در امر کسب و کار درخصوص اهمیت المپیادهای علمی و نقش مدال آوران در بهبود ساختار کشور مطالبی را ایراد کرد.

 

در ادامه مسئولین حیطه های المپیاد به همراه کمیته علمی آنان با معرفی خود درخصوص چالش های مهم المپیاد که در طول یک دوره با آنها مواجه بودند موارد را مطرح کردند. همچنین با حضور اساتید از دانشجویان منتخب تقدیر و تشکر شد و قول ایجاد بستری که تمام زیرساخت های لازم را برای المپیاد دوره شانزدهم فراهم کند به حاضرین داده شد.

 

گفتنی است، دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه بر اساس تقویم تهیه شده سالانه در دبیرخانه، پس از برگزاری رویداد المپیاد علمی نسبت به تقدیر از تلاش و زحمات دانشجویان مدال آور و مسئولین حیطه ها با حضور رئیس و سایر معاونین و روسای دانشکده ها اقدام می کند. در این مراسم دکتر ملکی مشاور معاون آموزشی، مسئولین حیطه‌های 6 گانه المپیاد به همراه کمیته علمی متشکل از اساتید هیئت علمی دانشگاه، دکتر مجید خوش میرصفا سرپرست دبیرخانه استعدادهای درخشان و دکتر آنژیلا عطائی پیرکوه سرپرست المپیاد دانشگاه به همراه دانشجویان مدال آور حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی-آموزشی
  • کد خبر : 323374
کپی لینک کوتاه:
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر