• 1399/04/14 - 09:08
  • - تعداد بازدید: 8
  • - تعداد بازدیدکننده: 8
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZXUVo

دکتر کوهپايه زاده در جمع مسئولان روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران: روابط عمومي ها حافظ اعتماد مردم به نظام سلامت هستند

  


دکتر جليل کوهپايه زاده در جمع مسئولان روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي ايران بر اهميت اطلاع رساني دقيق و شفاف به جامعه تاکيد کرد و آنها را حافظ اعتماد مردم به نظام سلامت دانست.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه: مراسم تقدير از زحمات مسئولان روابط عمومي هاي مراکز تابعه؛ همزمان با گرامي داشت روز قلم (14 تيرماه) با حضور رئيس دانشگاه، مدير تحول اداري و مدير روابط عمومي در مرکز همايش هاي رازي برگزار شد.
در ابتدا مدير روابط عمومي دانشگاه ضمن گرامي داشت جايگاه رفيع قلم عنوان کرد: روابط عمومي ابزار بسيار مهمي در سازمانها به شمار مي رود و بحث ارتباطات در روابط عمومي حائز اهميت است.
-    ارتباطات ؛ اصل زندگي
دکتر احمدي گفت: ارتباطات اصل زندگي است و تمام موفقيت انسانها منوط به ارتباطات است ، تحقيقات نشان مي دهد 85 درصد درآمد افراد از نحوه صحيح ارتباط و مدارا با مردم بدست مي آيد.
وي افزود: نحوه ارتباط با چهار گروه مردم ، مديران، سياستگذاران و سياست مداران در روابط عمومي ها بايد مورد لحاظ قرار گيرد.
ايشان با اشاره به تقويت جايگاه روابط عمومي در زمان بحران کرونا بيان کرد: استفاده از ابزار دانش ، اطلاعات و مهارت، ايجاد  تعامل و فضاي مثبت ، شنيدن صداي ديگران و در نظر گرفتن رضايت خداوند بايد در روابط عمومي ها جدي گرفته شود .
دکتر احمدي اخلاقيات را مبناي کار روابط عمومي دانست و افزود: استفاده از قلم براي ماندگاري کلام ضروري است.

-    نقش روابط عمومي ها در مسير ارائه اطلاعات دقيق و قابل اعتماد به مردم
رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايران ضمن تبريک روزقلم از زحمات همکاران روابط عمومي جهت انعکاس خبردرست و به موقع در زمان بحران  کرونا تقدير کرد و افزود:  همه ما در برابر اعتماد مردم به نظام سلامت مسئول هستيم و روابط عمومي با برند دانشگاهي در مسير ارائه اطلاعات دقيق و افزايش آگاهي مردم خيلي مي تواند کمک کننده باشد .

-    انتقال دانش فني درست به مردم درراستاي ترويج سلامت 
دکتر کوهپايه زاده تصريح کرد:انتقال دانش فني درست به مردم در راستاي ترويج سلامت جزء وظايف روابط عمومي ها مي باشد ، به عبارتي ديگر بازار ارائه تفکر و دانش مفيد در اين دوران فراهم است، لذا 
روابط عمومي مي بايست اطلاعات درست را به مراجعين و همکاران ارائه نمايند.
-    افزايش تعامل با اصحاب رسانه و استفاده از فضاي مجازي :
وي افزود: ارتباط و تعامل با خبرنگان و اصحاب رسانه تقويت شود واستفاده از فضاي مجازي براي انتقال اخبار توسعه يابد.
-    تقويت آموزش هاي مجازي درحوزه روابط عمومي:
ايشان بر ترويج آموزش هاي مجازي با مضامين مختلف براي مديران و اعضاي روابط عمومي ها تاکيد کرد و افزود: روابط عمومي بايد در قالب يک تيم و کميته ديده شود.همچنين با توجه به اهميت موضوع ، روابط عمومي مي تواند جزء دروس تحصيلات تکميلي لحاظ گردد.
-    استفاده از تفکر و توانمندي هاي دانشجويي:
دکتر کوهپايه زاده خاطرنشان کرد: از تفکر و توانمندي هاي دانشجويان به عنوان همکار در حوزه روابط عمومي کمک گرفته شود.
بهره گيري از تجربه و دانش فني ، ايجاد فرصت بهتر براي مسئولان روابط عمومي ها در هيئت مديره مراکز، اعتماد و حمايت از همکاران روابط عمومي ، افزايش انگيزه و احترام به جايگاه روابط عمومي از ديگر مواردي بود که رئيس دانشگاه علوم پزشکي ايران در اين جلسه به آن اشاره کرد.
ايشان براي همه مردم آرزوي سلامتي و توفيق کرد و ابراز داشت: اميدوارم روابط عمومي ها ؛ آينه واقعي انعکاس و انتقال خبرهاي صحيح باشند.
در ادامه مسئولان روابط عمومي مراکز تابعه نظرات و پيشنهادات خود را براي ارتقاء و تقويت سازماني حوزه روابط عمومي  بيان کردند.
لازم به ذکر است دکتر فهيم؛ مدير تحول اداري و توسعه سازماني در خصوص ساختار و تشکيلات روابط عمومي در مراکز تحت پوشش توضيحاتي ارائه داد و افزود: ، ساماندهي ساختار اين حوزه در دستور کار برنامه عملياتي سال جاري قرار دارد.

در پايان از تلاش مسئولان روابط عمومي ها قدرداني شد . همچنين به پاس زحمات خانم نسرين حيدرزاده عظيمي؛ کارشناس مسئول مديريت روابط عمومي دانشگاه که به تازگي بازنشسته شده اند، لوح تقديري تقديم ايشان گرديد.
تهيه خبر : رهنورد

گالري 1
گالري 2 
  • گروه خبری : اخبار جایگاه
  • کد خبر : 326665
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم