• 1403/04/03 - 09:46
  • - تعداد بازدید: 27
  • - تعداد بازدیدکننده: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7rYo
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

برنامه مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری در حوزه سلامت برگزار شد

مناظره پیرامون برنامه نامزدهای انتخابات رئیس جمهوری حوزه سلامت با حضور نمایندگان نامزدها، در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش مفدا ایران؛ از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران و با همکاری مدیریت فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، روز شنبه 2 تیرماه 1403، مناظره‌ای پیرامون برنامه‌های نامزدهای انتخابات 1403 در حوزه سلامت با حضور نمایندگان آنان در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از ساعت 15 الی 17 برگزار شد.

در این مناظره، نمایندگان هر یک از نامزدها به ارائه برنامه‌ و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف سلامت پرداختند که به شرح زیر است:

نقش دانشجویان در نظام سلامت کشور، بورسیه و کمک‌هزینه تحصیلی، راهکارهای تامین منابع مالی برای دانشجویان، تسهیلات مربوط به وام‌های دانشجویی، بورسیه تحصیلی برای دانشجویان ممتاز

اشتغال و آینده شغلی: برنامه‌ها برای ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با رشته‌های تحصیلی علوم پزشکی، حمایت از فارغ‌التحصیلان در یافتن شغل

کیفیت آموزش و پژوهش: برنامه‌ها برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی، حمایت از فعالیت‌های پژوهشی

سلامت روان: برنامه و راهکارهای ارتقای سلامت روان دانشجویان و جامعه

آزادی بیان و فعالیت‌های صنفی: نگاه هر نامزد به آزادی بیان و فعالیت‌های صنفی دانشجویان، برنامه‌ها برای حمایت از تشکل‌های دانشجویی، و...

امکانات رفاهی و ورزشی: برنامه‌ها برای ارتقای امکانات رفاهی و ورزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی، توجه به سلامت روان دانشجویان، و وضعیت خوابگاه ها، تغذیه و...

همچنین دانشجویان حاضر در این مناظره نیز سئوالات متعددی را از نمایندگان نامزدها پرسیدند و نظرات و دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف مطرح کردند.

در پایان این مناظره، هر یک از نمایندگان نامزدها به طور خلاصه برنامه‌های خود را برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ارائه کردند.

گفتنی است، انتخابات ریاست جمهوری 1403 از اهمیت ویژه‌ای برای دانشجویان علوم پزشکی برخوردار است، زیرا رئیس جمهور منتخب نقشی اساسی در تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های مربوط به این حوزه دارد. دانشجویان با حضور در این مناظره توانستند اطلاعات لازم را برای انتخاب آگاهانه در روز انتخابات کسب کنند.

  • گروه خبری : دانشجویی
  • کد خبر : 335110
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

تصاویر