• 1402/10/15 - 15:43
  • - تعداد بازدید: 64
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTkUo

برگزاری مراسم روز زن و مادر در دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم روز زن و مادر با عنوان "جشن بزرگ عطر یاس" در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت بهداشت، دانشکده طب ایرانی، روابط عمومی، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و واحد خواهران بسیج جامعه پزشکی مراسم "جشن بزرگ عطر یاس" برگزار کرد. این مراسم با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه در این مراسم با قدردانی از بانوان دانشگاه در ادامه به نقل از آیت ا... جوادی آملی عنوان کرد: این روح است که منشاء تحولات و همه ارزشها است و این روح در زن و مرد یکسان است. اینجانب توفیق این را داشته ام تا از توانمندی بانوان دانشگاهی در حوزه مدیریتی دانشگاه استفاده کنم و باعث افتخار است که دانشگاه مدیران توانمند خانم را به خود دیده است.

 

در ادامه دکتر فاطمه رضوان مدنی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده با اشاره به مهمترین اقدامات دفتر از جمله شروع اجرای برنامه غربالگری سرطان‌های شایع بانوان برای همکاران زن در دانشگاه را تشریح کرد.

 

همچنین دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه نیز با تبریک این روز، صحبت‌های کوتاهی با بانوان دانشگاه انجام دادند.

 

گفتنی است، سخنرانی دکتر سعید عزیزی روانشناس و مشاور خانواده، اجرای نمایش مادر از سوی گروه حنانه و طنزپردازی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین نمایشگاه فروش پوشاک بانوان، گل و گیاه و غرفه‌های طب سنتی و سنجش سلامت، از برنامه‌های جشن عطر یاس بود. در این مراسم مسابقه آشپزی بانوان و اهدای جوایز نفیس به برندگان نیز برگزار شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : کارکنان
  • کد خبر : 321816
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم