• 1401/03/21 - 14:48
  • - تعداد بازدید: 88
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRM

تغییر ساعت کاری ستاد مرکزی و دانشکده ها از 21 خرداد

بر اساس مصوبه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ساعت آغاز و پایان کار ستاد مرکزی و دانشکده ها از بیست و یکم خرداد تا سوم شهریور از ۷ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 
بر اساس مصوبه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ساعت آغاز و پایان کار ستاد مرکزی و دانشکده ها از بیست و یکم خرداد تا سوم شهریور از ۷ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ با عنایت به نامه شماره 12879/6/1401 مورخ 18/03/1401  وزارت کشور در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در استان تهران، نحوه تغییر ساعت کار مراکز تابعه دانشگاه از تاریخ 21/03/1401 لغایت 03/06/1401 به شرح ذیل به استحضار می رساند:
ساعت کاری واحدهای ستادی دانشگاه و دانشکده ها (به استثنای موارد ذیل) از ساعت 7:00 صبح آغاز و ساعت 13:30 پایان می یابد.در خصوص ساعت کاری ستاد معاونت بهداشت و مراکز تحت نظر این معاونت(مراکز بهداشت غرب و شمال غرب، شبکه های بهداشتی درمانی شهرستان ها، مراکز خدمات  جامع سلامت و پایگاههای سلامت) با توجه به نوع و ماهیت کاری بنا به صلاحدید معاون محترم بهداشت  تصمیم گیری می شود.
در خصوص ساعت کاری ستاد معاونت درمان و مراکز تحت نظر این معاونت (بیمارستانها و مراکز آموزشی درمانی) با توجه به نوع و ماهیت کاری بنا به صلاحدید معاون محترم درمان تصمیم گیری می شود.
در ضمن کارکنانی که بر اساس سایر مقررات از امتیاز کاهش ساعت کاری، از قبیل بهره وری و قانون کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص و ... بهره مند هستند، امکان استفاده از قانون مربوطه را ندارند. 
ضروریست در بازه زمانی مذکور کاهش مصرف انرژی، تنظیم دمای سیستم های سرمایشی برای حداقل مصرف انرژی و خاموشی آنها بعد از ساعت اداری مورد تاکید است.
  • گروه خبری : کارکنان
  • کد خبر : 2443
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید