• 1403/08/29 - 16:08
  • - تعداد بازدید: 431
  • - تعداد بازدیدکننده: 361
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZtmFo
در حکمی از سوی دکتر توکلی؛

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

دکتر نادر توکلی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران طی حکمی دکتر پیمان نامدار را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در این حکم از سوی دکتر نادر توکلی آمده است:

 

جناب آقای دکتر پیمان نامدار

دانشیار و عضو محترم هیئت علمی

 

با سلام و احترام؛

نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت تمام مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید؛

 

  1. تکریم و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل در چارچوب اجرای دقیق قوانین مربوطه
  2. اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامه‌های مربوطه
  3. هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
  4. نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیئت امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارایه گزارش جهت طرح در هیئت امنای ذیربط
  5. بررسی فرآیند درآمد و هزینه بیمارستانهای زیرمجموعه و ارائه راهکار جهت بهره‌وری بیشتر و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران
  6. تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
  7. ارائه گزارش‌های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر
  8. جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز براساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام تمام فعالیت های لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه (اعم از پیمانی ، امانی و...)
  9. انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود
  10. تشکیل کمیته تدوین روش های اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونت های دانشگاه
  11. استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه
  12. تدوین روش های اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی دانشگاه
  13. ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه در راستای افزایش بهره وری و حرکت به سوی دانشگاه نسل نو با هدف تکریم و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص
  14.  بازنگری تشکیلات سازمانی دانشگاه در راستای استقرار دانشگاه نسل سوم

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

  • گروه خبری : اخبار برتر,کارکنان
  • کد خبر : 341344
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید