• 1401/05/08 - 15:08
  • - تعداد بازدید: 271
  • - تعداد بازدیدکننده: 256
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zkq7

برگزاری چهارمین آزمون دوره توجیهی بدو خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ایران

چهارمین آزمون دوره توجیهی بدو خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور 277 شرکت کننده برگزار شد.

چهارمین آزمون دوره توجیهی بدو خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور 277 شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، علی شجاعی؛ مدیر توسعه سازمان و تحول اداری با اعلام خبر برگزاری چهارمین آزمون دوره توجیهی بدو خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت:  منظور از آموزش کارکنان، تمامی تلاشها و کوشش هایی است که در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی و مهارتهای حرفه ای و شغلی و همچنین ایجاد رفتارهای مطلوب در کارشناسان یک سازمان انجام می شود تا آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی خود کند.

وی با بیان اینکه یکی از این آموزشهای سودمند، آموزش توجیهی بدو خدمت است، افزود: آموزش توجیهی بدو خدمت با ارائه آموزشهای لازم برای سازگاری با فضای کاری و اجتماعی سازمان باعث می شوند تا کارکنان  به نحو شایسته ای نسبت به اهدف و ارزشهای سازمان احساس تعهد کنند.

شجاعی گفت: با توجه به اهمیت بسته توجیهی بدو خدمت کارکنان، اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت از مهرماه 1400 اقدام به برگزاری دورههای آموزشی توجیهی بدو خدمت برای کارکنان ستاد و دانشگاه/ دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و موسسات وابسته به‌صورت الکترونیک در قالب محتوای مولتی مدیا، صوتی، فایل متنی و غیره کرده است.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری با بیان اینکه تاکنون بیش از 82 هزار نفر در این دوره، پیش‌ ثبت‌نام شده‌اند، افزود: تاکنون 18 دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت برگزار شده و این آمار تا پایان سال 1401 به 34 دوره آموزشی خواهد رسید که در هر دوره بین 3 تا 5 هزار نفر از کارکنان، آموزش می‌بینند.

شجاعی یادآور شد: دوره توجیهی بدو خدمت برای تمامی کارمندان مشمول آموزش(رسمی-پیمانی-قراردادی) با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است و کارمندان جدیدالاستخدام ملکف هستند در 6 ماه ابتدایی خدمت خود در این دوره ثبت نام کنند و حداکثر در سال اول خدمت خود آن را با موفقیت بگذرانند؛ مشمولین این دوره مادامی که موفق به گذراندن این دوره نشده اند اجازه شرکت در دوره های آموزشی دیگر را ندارند.

به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران به عنوان قطب 10 کشوری برگزار کننده چهارمین آزمون هماهنگ کشوری توجیهی بدو خدمت  انتخاب شده و این آزمون روز جمعه هفتم مرداد 1401 در دو نوبت صبح از ساعت 8 و 30/10صبح  با حضور شرکت کنندگان و عوامل اجرایی دانشگاه و با نظارت نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد. از 296 نفر ثبت نام کننده  277 نفر در این آزمون حضور و شرکت کردند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار برتر,کارکنان
  • کد خبر : 3668
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید