• 1404/06/18 - 11:50
  • - تعداد بازدید: 107
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwWKo
روابط عمومی مرکز بهداشت غرب تهران اعلام کرد؛

برگزاری کارگاه «تقویت بنیان خانواده» دردبستان دخترانه آزادی ۲

کارگاه آموزشی «تقویت بنیان خانواده» ویژه والدین و دانش‌آموزان دبستان دخترانه آزادی ۲ واقع در منطقه ۲۱ تحت پوشش مرکز بهداشت غرب تهران در راستای تحقق اهداف سلامت روانی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت غرب تهران، این کارگاه آموزشی در چهار جلسه متوالی و در بازه زمانی ۹ تا ۱۲ ظهر، با حضور فعال والدین و دانش‌آموزان و با همکاری مسئولان مدرسه و کارشناسان مرکز بهداشت غرب تهران برگزار شد  و هدف اصلی این دوره، افزایش آگاهی خانواده‌ها در حوزه فرزندپروری مؤثر و پیشگیری از مصرف الکل، مواد مخدر و دخانیات در نوجوانان بود.
 
محتوای آموزشی کارگاه با رویکردی تعاملی و مشارکتی، شامل پخش فیلم‌های آموزشی، گفت‌وگوهای گروهی، تمرین‌های عملی و کارگاه‌های مهارت‌محور ارائه شد؛ تا مخاطبان بتوانند با درک عمیق‌تری از نیازهای رشدی فرزندان خود، نقش مؤثرتری در تربیت سالم آنان ایفا کنند.
در پایان این دوره آموزشی، از مدیر محترم مدرسه، والدین شرکت‌کننده و دانش‌آموزان فعال با اهدای گواهی شرکت تقدیرنامه و هدایای به رسم یادبود ؛ قدردانی شد.
 
برگزارکنندگان این کارگاه بر این باورند که سلامت جامعه، از سلامت خانواده آغاز می‌شود و همکاری مدارس و مراکز بهداشتی در این مسیر نقشی کلیدی ایفا می‌کند.
 
مرکز بهداشت غرب تهران ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مدرسه دخترانه آزادی ۲، اعلام کرد: «برگزاری چنین کارگاه‌هایی در سایر مدارس منطقه در دستور کار قرار دارد و این مرکز آماده همکاری با تمامی مدارس تحت پوشش برای تقویت سرمایه اجتماعی و سلامت روانی خانواده‌هاست.»
  • گروه خبری : اخبار برتر,بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 355996
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید