روابط عمومی مرکز بهداشت غرب تهران اعلام کرد؛
برگزاری کارگاه «تقویت بنیان خانواده» دردبستان دخترانه آزادی ۲
کارگاه آموزشی «تقویت بنیان خانواده» ویژه والدین و دانشآموزان دبستان دخترانه آزادی ۲ واقع در منطقه ۲۱ تحت پوشش مرکز بهداشت غرب تهران در راستای تحقق اهداف سلامت روانی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در نوجوانان برگزار شد.
در پایان این دوره آموزشی، از مدیر محترم مدرسه، والدین شرکتکننده و دانشآموزان فعال با اهدای گواهی شرکت تقدیرنامه و هدایای به رسم یادبود ؛ قدردانی شد.
برگزارکنندگان این کارگاه بر این باورند که سلامت جامعه، از سلامت خانواده آغاز میشود و همکاری مدارس و مراکز بهداشتی در این مسیر نقشی کلیدی ایفا میکند.
کپی لینک کوتاه:


نظر دهید