لیست اخبار صفحه :26
 هر قارچی خوراکی نیست؛ هشدار یک سم شناس درباره پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی و گیاهی

هر قارچی خوراکی نیست؛ هشدار یک سم شناس درباره پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی و گیاهی

عضو هیئت علمی دانشکده طب ایرانی و توکسیکولوژیست، به مناسبت روز چهارم هفته ملی پیشگیری از مسمومیت‌ها در گفت‌وگویی تخصصی، بر اهمیت پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی، قارچ‌ها و گیاهان سمی تأکید کرد.

جلسه هماهنگی و برنامه واحد مدارس جهت پیشگیری از کم‌خونی و کمبود ریزمغذی‌های دانش آموزان دختر
تحویل مکمل‌های آهن و ویتامین D ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم به اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد

جلسه هماهنگی و برنامه واحد مدارس جهت پیشگیری از کم‌خونی و کمبود ریزمغذی‌های دانش آموزان دختر

این مکمل‌ها با هدف پیشگیری از کم‌خونی فقر آهن، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود رشد و افزایش تمرکز ذهنی دانش‌آموزان در اختیار مدارس قرار می‌گیرند. مصرف منظم این مکمل‌ها نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی و بهبود وضعیت تغذیه‌ای دانش‌آموزان دارد.

 ارائه آموزش‌هایی در زمینه‌ی سلامت زنان در بحران، سرطان‌های شایع زنان و راه‌های پیشگیری از آن
برگزاری برنامه آموزشی به مناسبت ششمین روز از هفته ملی سلامت بانوان

ارائه آموزش‌هایی در زمینه‌ی سلامت زنان در بحران، سرطان‌های شایع زنان و راه‌های پیشگیری از آن

در ششمین روز از هفته ملی سلامت بانوان با شعار «اورژانس‌های بیماری‌های زنان، در بحران» برنامه آموزشی با همکاری و هماهنگی واحد بهداشت حرفه‌ای و با حضور کارشناسان واحد جوانی جمعیت و سلامت خانواده برگزار شد.

 چالش‌های درمانی رباط کریم، بهارستان و پرند در حضور وزیر بهداشت بررسی شد

چالش‌های درمانی رباط کریم، بهارستان و پرند در حضور وزیر بهداشت بررسی شد

با هدف حل کمبودهای درمانی و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی، نماینده رباط کریم و بهارستان به‌همراه جمعی از مدیران محلی در دیدار با وزیر بهداشت، مهم‌ترین چالش‌های حوزه سلامت این مناطق از جمله بیمارستان‌های رباط کریم، بهارستان و پرند را مطرح و بررسی کردند.

کارگاه «حفاظت از زیرساخت‌های بهداشت و درمان» در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد

کارگاه «حفاظت از زیرساخت‌های بهداشت و درمان» در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد

کارگاه آموزشی «حفاظت از زیرساخت‌های بهداشت و درمان» با حضور سرپرستان واحدهای ستادی، مسئولین پایگاه‌های سلامت تابعه و با مشارکت برخط پرسنل بیمارستان سردار سلیمانی و بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.