برگزاری مراسم هفته جهانی شیر مادر در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)
به مناسبت هفته جهانی شیر مادر، مراسمی در سالن بخارایی مرکز با حضور جمعی از کادر درمان و متخصصان حوزه سلامت کودک برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای پیامگزاران سلامت ادارات شهرستان شهریار با محوریت ارتقاء آگاهی و سلامت کارکنان ادارات و جامعه
به همت شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهریار جلسه شورای پیامگزاران سلامت ادارات شهرستان با محوریت ارتقاء آگاهی و سلامت کارکنان ادارات و جامعه برگزار شد.
نشست هماهنگی غربالگری بیناییسنجی برگزار شد
جلسهای با حضور مسئولان مرکز بهداشت شمالغرب ۲ و سازمان بهزیستی منطقه ۶ با محوریت هماهنگی برنامه غربالگری بینایی کودکان در دفتر مدیریت مرکز برگزار شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد منصوب شد
با حکم ریاست دانشگاه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد با هدف تحول و پویایی و پیشبرد امور محوله منصوب شد.
از هپاتیت چه میدانید؟
روز جهانی هپاتیت فرصتی برای سادهسازی آگاهیها درباره این بیماری التهابی کبد، تأکید بر اهمیت پیشگیری، تشخیص زودهنگام و ارائه درمانهای مؤثر به منظور ارتقای سلامت عمومی و کاهش بار بیماری در جامعه است.
تقدیر دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به دکتر نادر توکلی از تلاشهای ایشان و تیم بهداشت و درمان استان تهران در مدیریت بحران و خدماترسانی به مردم قدردانی کرد.
شناسایی و پلمب واحد دندانپزشکی غیرمجاز در امیریه شهریار
کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهریار یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در امیریه شهریار را شناسایی و پلمب کردند.
صرفهجویی در مصرف آب، ضرورتی حیاتی برای حفظ آینده کشور
با توجه به تشدید بحران کمآبی در کشور و تغییرات اقلیمی گسترده، ضرورت مدیریت مصرف آب بیش از گذشته احساس میشود. کارشناسان بر این باورند که عبور از این بحران، تنها با مشارکت جدی مردم در کنار اقدامات دولتی ممکن است.
آغاز اجرای طرح جمعیتی «آمایش امید» در مرکز بهداشت غرب تهران
مرکز بهداشت غرب تهران در راستای سیاستهای جمعیتی کشور، اجرای طرح «آمایش امید» را با هدف حمایت اجتماعی و بهداشتی از خانوادهها و تشویق به فرزندآوری آغاز کرد. این طرح با ارائه خدمات تخصصی و مشاوره، زنان در سن باروری را تحت پوشش قرار میدهد.
انتصاب رؤسای مراکز بهداشت شمالغرب ۱، شمالغرب ۲ و غرب تهران از سوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران طی احکام جداگانهای، رؤسای جدید مراکز بهداشت شمالغرب ۱، شمالغرب ۲ و غرب تهران را منصوب کرد.

