• 1404/06/05 - 07:17
  • - تعداد بازدید: 108
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZPyKo

همکاری مشترک شبکه بهداشت و اداره ورزش و جوانان در راستای ترویج فرهنگ صلح و آشتی

کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قدس با همکاری اداره ورزش و جوانان، برنامهٔ آموزشی ویژه با محوریت مدیریت خشم و مهارت خودکنترلی برای ورزشکاران و جوانان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، این برنامه به مدت یک هفته، هر روز در باشگاه‌ های ورزشی منتخب و اداره ورزش و جوانان اجرا شد.
 
 در این طرح، روانشناسان مجرب شبکه بهداشت با حضور در میان ورزشکاران، جلسات آموزشی گروهی برگزار کردند که هدف اصلی آن ترویج فرهنگ صلح و آشتی، ارتقای مهارت‌ های ارتباطی، و کاهش تعارضات درمحیط‌ های ورزشی بود. 

در این کارگاه‌ ها، شرکت‌ کنندگان با مفاهیم پایه‌ ایخشم، روش‌ های کنترل آن، تکنیک‌ های آرام‌ سازی ذهن و بدن، و شیوه‌ های جایگزین برای حل مسالمت‌ آمیز چالش‌ ها آشنا شدند. 

 

استقبال پرشور ورزشکاران و مربیان از این برنامه نشان‌ دهندهٔ اهمیت و ضرورت چنین آموزش‌ هاییدر فضای‌ های ورزشی  است.

مسئولان هر دو دستگاه در پایان این همکاری تأکید کردند که استمرار این‌ گونه برنامه‌ ها می‌ تواند نقشی مؤثر در ارتقای سلامت روان جوانان، ایجاد همبستگی اجتماعی، و پرورش ورزشکارانی با اخلاق حرفه‌ ای و روحیه جوانمردی ایفا کند.

  • گروه خبری : بهداشت و سلامت
  • کد خبر : 355214
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید