مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد؛
ارتقاء سطح خدمات سازمانی با برگزاری دوره تشریفات اداری
دوره آموزشی «آموزش جامع فنون پذیرایی و تشریفات اداری» در راستای ارتقاء کیفیت خدمات تشریفاتی و افزایش بهرهوری پرسنل خدمات برگزار شد.
این دوره با رویکردی کاربردی و تعاملی، به آموزش اصول حرفهای پذیرایی، آداب سازمانی، بهداشت محیط کار و مهارتهای ارتباطی پرداخت و با استقبال گسترده شرکتکنندگان همراه بود.
دوره آموزشی «آموزش جامع فنون پذیرایی و تشریفات اداری»با امتیاز شغلی ۸ ساعت و با سرفصلهای تخصصی از جمله: • فنون پذیرایی و تشریفات اداری • اصول چیدمان و نحوه پذیرایی در جلسات و اتاقها • بهداشت، ایمنی و نظافت محیط کار • آراستگی ظاهری و پوشش حرفهای • آداب معاشرت و رفتار سازمانی با بهرهگیری از شیوههای عملی و آزمونهای سنجش عملکرد اجرا شد.
دکتر اردستانی و دکتر حسین رحمتیان، مدیر مسئول تشریفات سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، به عنوان اساتید این دوره، با ارائه مباحث تخصصی و تجربیات اجرایی خود، نقش مؤثری در ارتقاء سطح آموزشی و مهارتی شرکتکنندگان ایفا کردند.
معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بر استمرار برگزاری دورههای کاربردی در راستای توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقاء استانداردهای خدماتی تأکید دارد.
کپی لینک کوتاه:


نظر دهید