لیست اخبار صفحه :1
برگزاری مسابقه فرهنگی « آیه های سرخ » در دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری مسابقه فرهنگی « آیه های سرخ » در دانشگاه علوم پزشکی ایران

ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با مشارکت معاونت دانشجویی فرهنگی و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت سالگرد شهدای جنگ 12 روزه و تقارن با ماه های محرم و صفر مسابقه فرهنگی « آیه های سرخ » برگزار می کند.

رقابت های دوستانه شطرنج دانشگاه در هفته 93 پایان یافت

رقابت های دوستانه شطرنج دانشگاه در هفته 93 پایان یافت

هفته نود و سوم مسابقات دوستانه هفتگی شطرنج ، روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ با حضور کارکنان و دانشجویان علاقه‌مند به این رشته فکری، به صورت مجازی در بستر سایت لیچس برگزار شد و شرکت‌کنندگان در قالب رقابت‌های سریع (رپید) و به روش سویسی، دیدارهای پرهیجان و نزدیکی را به نمایش گذاشتند.

تأکید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مراکز درمانی
در بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) رباط‌کریم مطرح شد؛

تأکید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مراکز درمانی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی، بر ضرورت توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در محیط‌های درمانی تأکید کرد.

نتایج مسابقه فرهنگی «در سایه‌سار ولایت» اعلام شد؛ استقبال پررنگ اساتید، کارکنان و دانشجویان در این رویداد فرهنگی

نتایج مسابقه فرهنگی «در سایه‌سار ولایت» اعلام شد؛ استقبال پررنگ اساتید، کارکنان و دانشجویان در این رویداد فرهنگی

هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، مسابقه فرهنگی «در سایه‌سار ولایت» با هدف تبیین سیره علوی و گرامیداشت یاد شهدای گران‌قدر، به همت ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و با استقبال گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه همراه بود.

از بازداشتگاه پاریس تا جمع صمیمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ روایت ۲۷۰ روز مقاومت مهدیه اسفندیاری

از بازداشتگاه پاریس تا جمع صمیمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ روایت ۲۷۰ روز مقاومت مهدیه اسفندیاری

مهدیه اسفندیاری، فعال ایرانی مقیم فرانسه که پس از دستگیری به اتهام انتشار اخبار مربوط به فلسطین، ۲۷۰ روز را در زندان‌های فرانسه سپری کرد، امروز میهمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران بود. وی در این نشست صمیمی، از بی‌احترامی‌های پلیس فرانسه، ممنوعیت حجاب در زندان و رفتارهای غیرانسانی دستگاه قضایی این کشور پرده برداشت. اسفندیاری همچنین دانشجویان را به یادگیری زبان‌های خارجی برای معرفی تمدن ایران و اصلاح روایت‌های غلط جهانی دعوت کرد. این نشست با پرسش و پاسخ و تقدیر از زحمات وی به پایان رسید.

دیدار مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران با خانواده شهید محمد خلج از شهدای جنگ رمضان

دیدار مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران با خانواده شهید محمد خلج از شهدای جنگ رمضان

ظهر امروز سه‌شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۵، دبیر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه به همراه مدیر مالی و جمعی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران، با حضور در منزل پدر شهید محمد خلج با این خانواده دیدار کردند.

طالاری: خوابگاه دخترانه گلستان نیازمند بهبود و تقویت امکانات است؛ وجود ۱۶ خوابگاه فعال در دانشگاه علوم پزشکی ایران

طالاری: خوابگاه دخترانه گلستان نیازمند بهبود و تقویت امکانات است؛ وجود ۱۶ خوابگاه فعال در دانشگاه علوم پزشکی ایران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ظرفیت ۱۶ خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه، گفت: خوابگاه دخترانه گلستان مستقر در دانشکده علوم توان‌بخشی اگرچه در فضایی مناسب قرار دارد اما نیازمند تقویت تجهیزات و به‌روزرسانی امکانات است.

برگزاری مسابقه فرهنگی‌ ـ هنری «روایت فتح در قاب نو» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری مسابقه فرهنگی‌ ـ هنری «روایت فتح در قاب نو» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم پزشکی ایران

ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ایران مسابقه فرهنگی ـ هنری «روایت فتح در قاب نو» را در دو بخش دانشگاهیان و فرزندان کارکنان به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و هم‌زمان با گرامی‌داشت حماسه مقاومت در جنگ رمضان برگزار می‌کند.

آیین «کاشت نهال امید» به یاد رهبر شهید و کودکان مظلوم شهید مدرسه شجره طیبه میناب برگزار شد

آیین «کاشت نهال امید» به یاد رهبر شهید و کودکان مظلوم شهید مدرسه شجره طیبه میناب برگزار شد

آیین «کاشت نهال امید» به یاد رهبر شهید و کودکان مظلوم شهید مدرسه طیبه شجره میناب، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با مشارکت ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ایران ، روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ با حضور رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.