• 1404/08/13 - 18:36
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZkuMo

کسب رتبه عالی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دومین سال پیاپی در ارزیابی شوراهای انضباطی سراسر کشور

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران موفق شد برای دومین سال متوالی، رتبه عالی ارزیابی عملکرد شوراهای انضباطی دانشجویان سراسر کشور را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، بر اساس گزارش دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این ارزیابی با هدف سنجش میزان اثربخشی، رعایت عدالت، کیفیت پاسخگویی و سرعت رسیدگی به پرونده‌های انضباطی دانشجویان در سال تحصیلی گذشته انجام شده است.

 

کسب این موفقیت ارزشمند نشان‌دهنده تلاش مستمر اعضای شوراهای انضباطی، همکاری مدیران و کارشناسان حوزه‌های مرتبط و نگاه صیانت‌گرایانه دانشگاه در برخورد با مسائل دانشجویی است.

 

دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه ضمن تبریک این موفقیت، از حمایت‌های ریاست محترم دانشگاه، مدیران حوزه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و تلاش‌های کارشناسان این حوزه قدردانی کرد.

  • گروه خبری : دانشجویی
  • کد خبر : 361286
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید