• 1403/02/19 - 19:49
  • - تعداد بازدید: 95
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6BXo
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران،

تجمع دانشجویان بین‌الملل دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد

تجمع دانشجویان بین‌الملل دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران از 14 کشور دنیا از جمله هندوستان، نیجریه، بنگلادش، لبنان، کشمیر، سوریه، پاکستان، عراق و افغانستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، در تجمع دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان تهران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان میزبان این تجمع با محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی به تشریح و تاثیر حمایت از جنبش دانشجویان کشورهای آمریکایی و اروپایی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین پرداخت.

 

همچنین دانشجویان در این مراسم با در دست داشتن پرچم مردم مظلوم فلسطین و بر سر نهادن چفیه از جنبش دانشجویی ایجاد شده در دانشگاه های کشورهای غربی و مردم‌ مظلوم غزه اعلام حمایت کردند.

 

دانشجویان در این تجمع با شعارهایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت و هرگونه اشغالگری از سوی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

 

به گزارش وبدا، این دانشجویان با شعارهای "خیبر خیبر یا صهیون" و "فلسطین آزاد باید گردد" حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند. 

 

در این راستا زهرا بتول دانشجوی هندوستانی در حاشیه این تجمع خودجوش، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی را نسل کشی دانست و تاکید کرد که امروز دانشجویان همه دانشگاه های دنیا به عنوان وجدان بیدار همه ملت ها به صحنه آمدند و خواهان نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

 

وی تاکید کرد: از همه مجامع علمی دنیا می خواهیم که فعالیت علمی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند چرا که دانشی که در اختیار نسل کشی بشر بکار گرفته شود، ابزار کشتار است.

 

در ادامه طاهر حسین میر دانشجوی کشمیری نیز عنوان کرد: ما امروز در این تجمع خودجوش حضور یافته ایم که اعلام کنیم دانشجویان آزاده خواه آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند تنها نیستند.

 

وی تاکید کرد: ما دانشجویان علوم پزشکی نمی توانیم کشتار نزدیک به 40 هزار فلسطینی را تاب بیاوریم چرا که رسالت ما نجات جان انسان است.

 

در پایان این تجمع، دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران با قرائت بیانیه ای نسل کشی رژیم صهیونیستی را در نوار غزه و ملت مظلوم فلسطین را محکوم و از جنبش دانشجویان آزاده سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین حمایت کردند.

  • گروه خبری : اخبار برتر,بین الملل,دانشجویی
  • کد خبر : 332601
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر