• 1402/07/30 - 09:53
  • - تعداد بازدید: 141
  • - تعداد بازدیدکننده: 131
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z8Ec
دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره وثوق را برگزار می کند

تقدیر از اساتید، دانشجویان و دانشکده های برتر عرصه "آموزش" در جشنواره "وثوق"

دبیر علمی نهمین جشنواره آموزشی "وثوق" دانشگاه علوم پزشکی ایران از معرفی و تقدیر از اساتید و دانشجویان برتر عرصه آموزش در جشنواره آموزشی "وثوق" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر حوریه محمدی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، عنوان کرد: نهمین جشنواره آموزشی "دکتر پروانه وثوق" همانند سال‌های گذشته از طرف معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره هر ساله به منظور تقدیر و تشویق اساتید فعال در عرصه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تقدیر از اساتید، دانشجویان، دانشکده‌ها و دفاتر توسعه آموزش edo است که در حوزه آموزش فعالیت‌های برجسته و شایان تقدیری انجام داده اند.
محمدی ادامه داد: این جشنواره در 9 حیطه فردی از جمله استاد برگزیده در حیطه نسل نو، مشاوره تحصیلی، آموزش مجازی و فناوری‌های نوین، پژوهش در آموزش، علوم پایه، بالینی، پاسخگویی اجتماعی و استاد بازنشسته در نهمین جشنواره آموزشی وثوق برگزیده خواهند شد.
وی با بیان اینکه حیطه‌های گروهی این جشنواره نیز شامل دستاوردهای بین‌المللی در آموزش، پاسخگویی اجتماعی و نسل نو است، افزود: به منظور افزایش دقت در انتخاب؛ برگزیدگان این جشنواره پس از ۳ مرحله داوری انتخاب می‌شوند. همچنین مرحله نخست داوری در هر دانشکده صورت می‌پذیرد که کمیته داوری هر دانشکده شامل تعدادی از اعضای حقیقی و حقوقی است. مرحله دوم نیز با همکاری حدود ۷۰ نفر از اساتید به نام و صاحب نظر در حیطه‌های مختلف انجام می‌شود و در نهایت داوری نهایی در کمیته ای با حضور رئیس دانشگاه و دانشکده‌ها و بدون نام برگزار خواهد شد.
محمدی افزود: تفاوت نهمین جشنواره وثوق با سال های قبل اضافه شدن حیطه هماتولوژی و انکولوژی است که به‌صورت فرادانشگاهی خواهد بود و تمام اساتید فعال این حوزه از سراسر کشور امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
وی خاطرنشان کرد: اضافه شدن این حوزه طبق مصوبه کمیته علمی جشنواره برای معرفی بیشتر این جشنواره در سراسر کشور بوده و دلیل انتخاب آن نیز نقش برجسته زنده یاد دکتر وثوق و خدمات وی در این زمینه است. همچنین این جشنواره با حضور مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 10 بهمن 1402 در مرکز بین المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://vosough.iums.ac.ir/ مراجعه نمائید.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی-آموزشی
  • کد خبر : 21497
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید