• 1403/03/22 - 11:47
  • - تعداد بازدید: 13
  • - تعداد بازدیدکننده: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRfXo
با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد

هم‌اندیشی رابطین بهداشت اداره سلامت دانشجویی برای ارتقای بهداشت خوابگاه‌ها

جلسه طرح نظرات و پیشنهادات رابطین بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و مدیران مربوطه برای ارتقای بهداشت خوابگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد بهداشت اداره سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، جلسه هم اندیشی رابطین بهداشت این اداره با دکتر عبدالوهاب برادران معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با هدف طرح مشکلات بهداشتی خوابگاه‌های دانشجویی در تاریخ 19خردادماه 1403 در دفتر معاونت برگزار شد.

 

در این جلسه، رابطین بهداشت با بیان مشکلات و دغدغه‌های خود درخصوص بهداشت خوابگاه‌ها، خواستار مساعدت و رفع این مشکلات شدند.

 

در ادامه جلسه مدیران دانشجویی و امور عمومی دانشگاه نیز با حضور در این جلسه، به صحبت های رابطین بهداشت گوش فرا داده و به برخی از سئوالات و چالش‌های مطرح شده از سوی رابطین بهداشت پاسخ دادند.

 

همچنین مقرر شد موارد باقی‌مانده برای بررسی دقیق‌تر و ارائه راه حل‌های مناسب، به جلسات آتی موکول شود.

 

نقش کلیدی رابطین بهداشت در ارتقای سلامت دانشجویان

رابطین بهداشت با هدایت کارشناسان واحد بهداشت اداره سلامت دانشجویی دانشگاه، با آموزش نکات بهداشتی به دانشجویان، در اجرای برنامه های بهداشتی و برگزاری نشست های آموزشی تخصصی در خوابگاه ها نیز نقش فعالی ایفا می‌کنند. در این زمینه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران از تلاش و خدمات ارزنده این افراد در جهت حفظ و ارتقای سلامت دانشجویان قدردانی می کند.

 

تعهد اداره سلامت دانشجویی دانشگاه به سلامت دانشجویان

 

اداره سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی باکیفیت، محیطی امن و سالم برای دانشجویان خود فراهم کند.

برگزاری جلسات هم اندیشی با ذینفعان مختلف، از جمله رابطین بهداشت، یکی از اقدامات این دانشگاه در راستای تحقق این هدف است. بنابراین با همکاری و همدلی همه مسئولین و دست اندرکاران، ارتقای هر چه بیشتر سطح بهداشت خوابگاه های دانشجویی و در نهایت ارتقای سلامت جسمی و روحی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران محقق شود.

  • گروه خبری : دانشجویی
  • کد خبر : 334525
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
خانم  همراز اداره سلامت
خبرنگار:

خانم همراز اداره سلامت