• 1401/09/16 - 12:25
  • - تعداد بازدید: 256
  • - تعداد بازدیدکننده: 244
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZxE8
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز دانشجو

روز دانشجو افتخاری برای فرهنگ و ملت ایران است

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیام تبریک خود به مناسبت روز دانشجو گفت: روز دانشجو افتخاری برای فرهنگ، سرزمین و ملت ایران است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالرضا پازوکی در پیام خود عنوان کرد  16 آذر روز دانشجو روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استبداد و استعمار غرب است.  روز دانشجو افتخاری برای فرهنگ، سرزمین و ملت ایران است و این روز به‌حق به یادگار در دفتر تاریخ  سرزمین ایران ثبت شده است .

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانانی است که با خون خود نهال پر خیروبرکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. آن نهال امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شد و حالا به دست جوانان این سرزمین بخصوص دانشجویان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه و بخصوص دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی میهن اسلامی مان هستند، در قبال آن وظیفه دارند و ما دانشجویان  به مصداق ز گهواره تاگور دانش بجوی در کنار علم اندوزی باید نهایت درایت، تلاش داشته باشیم تا به اسم و محتوای نام دانشجو برسیم .

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز همگام با سایر دانشجویان کشور گام های مهم و استواری را در راه توسعه وپیشرفت علمی ایران اسلامی برداشته اند که امیدواریم شاهد حضور پر رنگ تر دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور باشیم .

اینجانب  16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجویان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار برتر,دانشجویی
  • کد خبر : 8525
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید