• 1403/03/27 - 12:43
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzkYo
در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران،

مسائل اجرا و نظارت بر آزمون‌های پایانی نیم سال دوم تحصیلی 1403-1402 بررسی شد

جلسه کارگروه برگزاری آزمون‌های پایانی نیم سال دوم سال تحصیلی 1403 - 1402 با حضور دکتر لیلا نعمتی، سرپرست معاونت آموزشی، دکتر شادی اسد زندی سرپرست اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مسئولین و کارشناسان مربوط برگزار شد و مسائل مربوط به برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر آزمون‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ دکتر شادی اسدزندی سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده، در این جلسه عنوان کرد: حفظ امینت آزمون یکی از مصادیق ارج نهادن بر زحمات دانشجویان است.

 

وی افزود: حفظ آرامش دانشجویان در زمان تکمیل فرم ارزشیابی پس از آزمون از عوامل بسیار مهم در ارزیابی آن است.

 

سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده در پایان از کارشناسان اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی درخواست کرد تا کارت ورود به جلسه دانشجویان را حتما کنترل کنند. (کارت ورود به جلسه با تکمیل فرم ارزشیابی از اساتید از سوی دانشجویان قابل دریافت است)

 

در ادامه زینب قیاسی کارشناس امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، نیز با تایید سخنان سرپرست امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی به توضیحاتی نحوه توزیع سوالات و امضای صورتجلسه توسط دانشجویان پرداخت.

 

در این زمینه دکتر لیلا نعمتی سرپرست معاونت آموزشی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آزمون‌ها، گفت: آزمون‌های پایانی هر نیم سال نیازمند هماهنگی دقیق برگزار کنندگان در تمام سطوح است.

 

وی ابراز امیدواری کرد این نوبت از آزمون‌ها نیز مانند ادوار گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

همچنین هماهنگی‌های لازم با خانم لعیا مزجی، مسئول امور اداری دانشکده، برای پذیرایی از دانشجویان حین برگزاری آزمون به عمل آمد.

  • گروه خبری : علمی-آموزشی,دانشجویی
  • کد خبر : 334795
کپی لینک کوتاه:
حامد خدیوی وانقی
خبرنگار:

حامد خدیوی وانقی

تصاویر