• 1402/04/20 - 01:48
  • - تعداد بازدید: 228
  • - تعداد بازدیدکننده: 220
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwCb
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

کارگاه آموزشی تربیت کارشناسان خبره ارزیاب معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت ارزیابی عملکرد در راستای تربیت ارزیابان کلان مناطق دهگانه کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر میرزازاده؛ معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیریت ارزیابی عملکرد، اظهار کرد: به منظور تمرکز زدایی، افزایش بهره‌وری و همچنین استفاده از منابع سازمان غذا و دارو، ارزیابی عملکرد معاونت‌های غذا و دارو با مشارکت کارشناسان معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور انجام می شود.

 

 این کارگاه دو روزه که ۱۸ و ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، شامل آموزش و برنامه‌ریزی نحوه ارزیابی بود.

 

در روز اول ارزیابان تخصصی منتخب سازمان درباره فرایندهای ارزیابی و دستورالعمل های مرتبط با هر یک از شاخص های تعیین شده توضیحات لازم ارائه دادند. در روز دوم کارگاه نیز دکتر مهدیزاده؛ مدیر راهبری و پایش امور استانهای سازمان غذا و دارو مطالبی در خصوص نحوه ارزیابی و خصوصیات ممیزین مطرح کرد. 

 

در ادامه شرکت کنندگان به کارگروه های تخصصی تقسیم شده و مدیریت های مربوطه را ممیزی کردند و در جلسه اختتامیه گزارش کارگروه های ارزیابی مدیریت، نقاط ضعف، قوت و بهبود هر مدیریت بیان و پیشنهادات در خصوص شاخص ها عنوان شد.

 

دکتر مهران ولائی؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم اختتامیه ضمن تشکر از ارزیابان سازمان غذا و دارو در حوزه های تخصصی مطالبی در خصوص چالش های موجود در فعالیت های حاکمیتی معاونت غذا و دارو ارائه کرد.

پایان مطلب//

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی-آموزشی
  • کد خبر : 17530
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
محسن سالمی
خبرنگار:

محسن سالمی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید