• 1402/09/14 - 13:38
  • - تعداد بازدید: 176
  • - تعداد بازدیدکننده: 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHRTo
دکتر مشکی خبر داد:

استخدام 90 متخصص از نیروهای طرحی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از استخدام 90 متخصص از نیروهای طرحی در این دانشگاه پس از کسب مجوز از وزارت بهداشت برای سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر علی مشکی در دیدار با متخصصین طرحی ماده ۲۷ قانون جوانی جمعیت عنوان کرد: درباره نحوه پرداخت به متخصصین طرحی، به صورت 2k است. همچنین در زمینه اجازه پروانه مطب؛ نیز پس از گذراندن نیمی از طرح در صورت رضایت رئیس بیمارستانی که طرح خود را در آنجا می‌گذرانید و با تایید رئیس دانشگاه و معاون درمان؛ این متخصصین می‌توانند در ساعاتی خارج از ساعات موظفی خود پروانه مطب دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: ساعات کاری این متخصصین، طبق آیین نامه است و کاملا بر طبق ضوابط آیین نامه عمل می‌شود. پزشکانی که در بیمارستان‌های زنجیره ای مشغول به گذراندن طرح خود هستند در صورت نیاز می‌توانند در بین این بیمارستان‌ها جابه‌جا شوند.

 

مشکی تصریح کرد: در رشته‌های مصوب شده در وزارت بهداشت در صورتی که این متخصصین در زمان کرونا مشغول به خدمت بودند می‌توانند از دانشگاه محل تحصیل خود نامه‌ای به معاونت درمان ارسال کنند که پس از تایید این معاونت؛ مشمول کاهش زمان طرح خواهد شد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه در سال گذشته موفق به استخدام 90 نفر از متخصصین شد و در سال جاری نیز پس از کسب مجوز از وزارت بهداشت، 90 متخصص از نیروهای طرحی استخدام خواهند شد، بنابراین پیشنهاد می‌شود دوره طرح خود را با همکاری و تعامل گذارنده و سپس برای استخدام خود در دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام کنید.

 

پایان مطلب//

 

بخشنامه ماده ۲۷ قانون جوانی جمعیت در خصوص طرح نیروی انسانی

بخشنامه ماده ۲۷ قانون جوانی جمعیت در خصوص طرح نیروی انسانی

  • گروه خبری : اخبار برتر,درمان و پزشکی
  • کد خبر : 319982
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
سارا حجازی
خبرنگار:

سارا حجازی

تصاویر