• 1402/04/27 - 03:08
  • - تعداد بازدید: 234
  • - تعداد بازدیدکننده: 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrRb

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن بازدید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بهروز رحیمی دوشنبه بیست و ششم تیر 1402 در حاشیه بازدید از پروژه ساخت بیمارستان سوختگی کن، تکمیل و بهره برداری از پروژه های متعدد حوزه سلامت را از رویکردهای عدالت محور وزارت بهداشت در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: پروژه های بسیاری برای تحقق عدالت در سلامت سراسر کشور در حال ساخت است.
وی با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ترویج امید در جامعه اظهار کرد: اقدامات چشمگیری در حوزه سلامت به ویژه در بخش بیمارستان سازی و توسعه زیرساخت های بهداشتی انجام شده است که تبیین این اقدامات منجر به امیدواری در جامعه می‌شود.
رحیمی تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های متعدد بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور را گواه عزم وزارت بهداشت و دولت در خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دانست و افزود: سرآمد بودن جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت های سلامت به دلیل یکپارچگی حوزه های مختلف وزارت بهداشت است.
در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از  پروژه بیمارستان درحال ساخت سوانح سوختگی کن، دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس، دکتر ساجده ریاضی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران وی را همراهی می کردند.
گفتنی است، ساخت پروژه بیمارستانی 160 تختخوابی سوختگی کن از سال 1392 آغاز شده و تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. بنای این بیمارستان در مساحتی بیش از 52 هزار مترمربع در یازده طبقه در حاشیه بزرگراه شهید خرازی ساخته می شود.
پایان مطلب//
  • گروه خبری : اخبار برتر,درمان و پزشکی
  • کد خبر : 17810
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید