• 1403/03/23 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8gXo
دکتر عبدالرضا پازوکی عنوان کرد:

بیشترین رشد بین‌المللی‌سازی در میان دانشگاه‌های کشور از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در دومین جشنواره بین المللی سازی دانشگاه گفت: این دانشگاه در رشد بین المللی سازی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، یک دانشگاه برتر بوده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه در این مراسم با قدردانی از مجموعه معاونت بین الملل دانشگاه در راستای ارتقای کیفیت این موضوع مهم، به مسئله بین المللی سازی دانشگاه به عنوان مهمترین هدف در چندسال اخیر پرداخت.

 

وی با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های بین المللی سازی دانشگاه، آگاهی بخشی به حوزه های مختلف خواهد بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران را در رشد، جهش کمی و کیفی و بین المللی سازی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال های اخیر، به عنوان یک دانشگاه برتر معرفی کرد.

 

پازوکی ادامه داد: مهمترین شاخص در این حوزه افزایش و جذب 3 برابری دانشجویان بین الملل نسبت به سال‌های قبل بوده است.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران در بین مجامع بین المللی به جهت علمی سرآمد است و در حوزه توریست درمانی برترین دانشگاه در بین دیگر دانشگاه های علوم پزشکی است. همچنین در حوزه بین المللی سازی دانشگاه به صورت جهشی جایگاه ویژه ای را به دست آورده است.

 

در ادامه دکتر مهدی مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه مجموعه بین الملل در جهت رشد چشمگیر کیفی و کمی این دانشگاه در حوزه بین المللی سازی، به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف، برای بین المللی سازی دانشگاه پرداخت.

 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران توانسته است در سال‌های اخیر قدم های خوبی را در این حوزه بردارد و در جهت اهداف بلند مدت دانشگاه در پذیرش دانشجوی خارجی همچنین روابط با دیگر کشورها در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی دست به اقدامات مهمی بزند و افزایش ارتقای سطح کیفیت آموزش در جهت  بین المللی سازی دانشگاه را جزو یکی از  مهمترین برنامه های سال جاری معرفی کرد.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان برتر در حوزه بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی ایران تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار برتر,بین الملل
  • کد خبر : 334541
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
خبرنگار:

تصاویر