• 1402/12/14 - 12:17
  • - تعداد بازدید: 154
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtjWo
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

بیمارستان جامع سوختگی باب‌الحوائج به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره‌برداری بیمارستان باب الحوائج به عنوان مرکز جامع سوختگی در سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه در آخرین جلسه مدیران گروه‌های آموزشی در سال 1402 که با حضور هیئت رئیسه تشکیل شد از احداث بیمارستان باب الحوائج به عنوان مرکز جامع سوختگی خبر داد و افزود: این بیمارستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی همچنین گزارشی از روند احداث بیمارستان‌های جدید و در حال بازسازی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران که با توجه به محدودیت‌های اقتصادی انجام نشده بود و در حال حاضر در حال ساماندهی است ارائه کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: بیمارستان محب مهر کوثر نیز با توجه به خدمات با کیفیت به عنوان VIP در اختیار این دانشگاه قرار خواهد گرفت و اعضای هیئت علمی می‌توانند بیماران VIP خود را  آنجا بستری کنند.

 

پازوکی با تاکید بر جذب اعضای هیئت علمی توانمند گفت: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست افراد بدون توانمندی خاص در دانشگاه جذب شوند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف هفت گانه دانشگاه؛ هوش مصنوعی دومین هدف ما بعد از ارزشهای الهی و اسلامی است و دست یابی به آن می‌تواند برای مجموعه دانشگاه خلق ثروت کند.

 

پازوکی بر ضرورت ایجاد مراکز تحقیقات در هر گروه تاکید کرد و افزود: امیدوارم در مدت یک‌سال آینده شاهد تحولی عظیم در زمینه هوش مصنوعی و مراکز تحقیقاتی در دانشگاه ایجاد شود.

 

در ادامه بتول مهرشاد، مدیر آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز درخصوص استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی عنوان کرد: در حال حاضر اطلاعات ۱۸ بیمارستان جمع آوری شده که البته این اطلاعات در زمینه مدیریتی است و در دانشگاه یک داشبورد مدیریتی ایجاد شده است که البته باید به سمت جمع آوری اطلاعات علمی نیز پیش رفت.

 

مهرشاد افزود: در زمینه جمع آوری اطلاعات علمی، زیرساخت و منابع انسانی، ما در کنار مدیران گروه‌های آموزشی هستیم و امیدواریم بانک اطلاعاتی وسیع و کاملی راه اندازی شود.

 

  • گروه خبری : اخبار برتر,درمان و پزشکی
  • کد خبر : 329545
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی

تصاویر