• 1403/06/01 - 09:52
  • - تعداد بازدید: 112
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZL5Yo

نخستین دوره کارگاه توانمندسازی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

دوره‌های توانمند سازی آموزشی تا 6 آذر ماه 1403 سه شنبه‌های هر هفته در دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار می‌شود و نمایندگان آموزش تمامی گروه‌های آموزشی براساس اعلام قبلی و هماهنگی صورت گرفته با واحد توسعه آموزش دانشکده پزشکی در این کارگاه‌ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه در نخستین دوره کارگاه توانمندسازی آموزشی عنوان کرد: تمام گروه‌های آموزشی باید فردی را به صورت اختصاصی برای مبحث مهم آموزش پزشکی داشته باشند تا زمینه اجرای روش‌های نوین آموزشی فراهم شود.

وی با قدردانی از گروه آموزش پزشکی که برنامه جامعی برای آموزش اعضای هیئت علمی مجموعه دانشگاه ترتیب داده است، گفت: با اجرای این برنامه و موارد مشابه نظیر هوش مصنوعی و اخلاق حرفه‌ای شاهد ارتقاء آموزش و ارزیابی‌های گروههای آموزشی خواهیم بود.

 

در ادامه دکتر فهیمه سهیلی پور، معاون آموزشی دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت ارزشیابی‌های نوین داشجویان عنوان کرد: اینکه نیمی از زمان این دوره توانمندسازی آموزشی به امر مهم ارزشیابی دانشجویان مرتبط است؛ به خوبی بیانگر این موضوع است.

وی نظرات حاضرین در کارگاه را تعالی بخش این دوره دانست و افزود با تلفیق دانش مدرسین و نظرات کاربران روز به روز به ارتقاء این دوره آموزشی کمک می‌شود.

 

در ادامه دکتر هلن درگاهی، معاون توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی که به عنوان یکی از مدرسین این دوره از کارگاه های توانمندسازی آموزشی در کارگاه حضور داشت، این برنامه را یک دوره مناسب دانست که مباحث آن کاربردی بوده و از اتلاف وقت اساتید جلوگیری خواهد شد.

 

گفتنی است، دوره‌های توانمند سازی آموزشی از ۳۰ مرداد تا ۶ آذرماه، سه شنبه‌های هر هفته در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود و نمایندگان آموزش تمامی گروه‌های آموزشی طبق اعلام قبلی و هماهنگی صورت گرفته با واحد توسعه آموزش دانشکده پزشکی در این کارگاه‌ها شرکت خواهند کرد.

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی-آموزشی
  • کد خبر : 337199
کپی لینک کوتاه:
مرجان خرم
خبرنگار:

مرجان خرم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید