• 1403/06/11 - 11:01
  • - تعداد بازدید: 69
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9dYo
در دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت می‌پذیرد

برگزاری ششمین دوره آموزشی «پایداری ایران» با محوریت پدافند شیمیایی

ششمین دوره آموزشی «پایداری ایران» با محوریت پدافند شیمیایی دارای امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS) برگزار می‌شود.

به گزارش اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران، این اداره با همکاری قطب علمی مدیریت و اقتصاد سلامت دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ایران، ششمین دوره از سلسله مباحث آموزشی تحت عنوان «پایداری ایران» را برگزار می‌کند.
 
 
این دوره با موضوع «همایش پدافند شیمیایی» در تاریخ 27 شهریور 1403 از ساعت 8 تا 13 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.
 
 
این همایش با هدف ارائه آموزش‌های مداوم پزشکی برای تمامی گروه‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت برگزار می‌شود. همچنین این همایش دارای امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران (IUMS) نیز خواهد بود.
 
 

شرکت در این همایش شامل 12 ساعت شغلی ویژه تمام کارکنان به جزء رسته خدمات و 4 امتیاز آموزش مداوم برای اساتید و گروه‌های هدف( پزشکان، پرستاران و کارکنان آزمایشگاه) است. وب‌سایت اداره پدافند غیرعامل به آدرس http://pd.iums.ac.ir/Info-Form  بوده و مهلت ثبت نام تا 25 شهریور ماه است.

 

گفتنی است، امتیاز دوره پس از شرکت در ارزیابی کلاس، پس آزمون و پیش آزمون در روزهای دوشنبه 26 و چهارشنبه 28 شهریور ماه برای افراد شرکت کننده محسوب خواهد شد. همچنین ثبت‌نام برای شرکت در این دوره به صورت حضوری نیز انجام می‌پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار برتر,درمان و پزشکی,بهداشت و سلامت,کارکنان
  • کد خبر : 337620
کپی لینک کوتاه:
اداره پدافند غیرعامل  دانشگاه علوم پزشکی ایران
خبرنگار:

اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید