• 1403/05/31 - 10:12
  • - تعداد بازدید: 103
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z36Yo
در آستانه چهل و نهمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شد

پیام دکتر عبدالرضا پازوکی به مناسبت روز پزشک و داروساز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در آستانه چهل و نهمین سالگرد تاسیس دانشگاه با تبریک روز پزشک و داروساز نوشت: آینده نگری و نگاه به توسعه دانشگاه در بعدهای مختلف همواره مدنظر هیئت رئیسه دانشگاه بوده و توان و تلاش هیئت رئیسه در راستای تقویت زیرساخت‌های اساسی دانشگاه صرف شده است، بطوریکه بیش از یک صد اقدام مهم در بخش‌های مختلف در این سه سال به سرانجام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، پیام دکتر عبدالرضا پازوکی به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دانشگاه علوم پزشکی ایران در آستانه چهل و نهمین سالگرد تاسیس خود قرار دارد و در طی این سال‌ها متخصصان و اندیشمندان بسیاری برای جامعه ایران عزیز، تربیت کرده است.

فرا رسیدن اول شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه پزشکان، اساتید و اعضا هیات علمی دانشگاه تبریک می‌گویم.

خداوند را سپاسگزاریم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما عطا کرد و با همت همه همکاران خوب و تلاشگر خود توانستیم در طی سه سال گذشته اقدامات خوب و موثری را در سنجش‌های مختلف دانشگاه به ثمر برسانیم.

آینده نگری و نگاه به توسعه دانشگاه در بعدهای مختلف همواره مدنظر هیات رئیسه دانشگاه بوده و توان و تلاش هیئت رئیسه در راستای تقویت زیرساخت‌های اساسی دانشگاه صرف شده است، بطوریکه بیش از یک صد اقدام مهم در بخش‌های مختلف در این سه سال به سرانجام رسیده است.

به انجام رسیدن پروژه‌هایی که متوقف مانده بود در حوزه توسعه عدالت سلامت و خدمت رسانی به مناطق پرجمعیت و کم برخوردار از دستاوردهای مهم سه سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی ایران محسوب می شود.

درحالیکه منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیشترین جمعیت برخوردار بوده و بیش از 5.5 میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده است، این دانشگاه توانست در رتبه بندی تایمز رتبه نخست جهانی را در سال 2022 به خود اختصاص دهد.

علاوه بر نگاه به ارائه خدمت، دانشگاه در انجام وظایف خود در حوزه‌های آموزشی نیز درخشش بسیار خوبی داشت و توانست در رتبه بندی جهانی ISC، رتبه نخست آموزش را در سال 2023 در بین دانشگاه‌های کشور به خود اختصاص دهد.

اینک در سال 1403( 2024) افتخار دیگری برای دانشگاه علوم پزشکی ایران ثبت شد و این دانشگاه در رتبه بندی جهانی شانگهای توانست در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه دوم و در بین دانشگاه‌های کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

در آستانه روز پزشک، روز داروساز و سالروز تاسیس دانشگاه، این موفقیت بزرگ را به همه همکاران محترم، اساتید و اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان عزیز تبریک می‌گویم.

امیدوارم تلاش‌های همه شما عزیزان در نزد خداوند منان، مأجور باشد و توانسته باشیم در راه توسعه و تعالی کشور جمهوری اسلامی ایران نقش خود را ایفا کرده باشیم.

  • گروه خبری : اخبار برتر,بهداشت و سلامت,کارکنان
  • کد خبر : 337215
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید