• 1403/07/25 - 06:24
  • - تعداد بازدید: 93
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZBREo
با حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری انجام شد

اهدای نشان عالی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی ایران/دکتر قائم پناه: جایگاه استراتژی روابط عمومی ها در دولت وفاق ملی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛ موفق به کسب نشان عالی جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که با حضور دکتر محمد جعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌و‌سیما برگزار شد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق به کسب نشان عالی چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شد.

 

قائم پناه: جایگاه استراتژی روابط عمومی ها در دولت وفاق ملی

 

همچنین در این مراسم دکتر محمد جعفر قائم پناه سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری عنوان کرد: دولت چهاردهم در دورانی به عرصه آمد که نیاز به کنار گذاشتن دیدگاه های تک بعدی و انحصاری به مسائل خرد و کلان کشور به ویژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش احساس می شد و نیاز به ترمیم و ارتقای اعتماد ملی به مسئولین و مجموعه های خدمت رسانی به مردم در سال های اخیر بیش از همیشه احساس شده است، موضوعی که تحقق یکی از پایه های احیا و تقویت امید مردم به آینده است.

 

وی افزود: از این منظر با تکیه به راهبرد دولت چهاردهم در راستای ایجاد همدلی و وفاق و همسو ساختن منابع انسانی کشور در راستای پیشرفت و آبادانی کشور لازم است روابط عمومی ها به عنوان مهم ترین ساختار تعامل ارکان دولتی با جامعه، رویکرد متفاوتی از گذشته ایفا کنند که در پیشانی آن می توان از تعهد به مسئولیت اجتماعی نام برد.

 

قائم پناه تصریح کرد: از آن جا که رسالت روابط عمومی خدمت به ذی نفعان یک سازمان است و مسئولیت اجتماعی به ارتقای رضایت جامعه توجه دارد، این دو یعنی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هدف مشترکی را دنبال می کنند مانند پاسخ گویی به مردم خارج از هرگونه قومی، گرایشی، رنگی، نژادی و مذهبی، همه مردم، همه مردم.

 

وی با سرودن قطعه شعر مشهوری از گلستان سعدی؛ چون عضوی به درد آورد روزگار/دگر عضوها را نماند قرار - تو کز محنت دیگران بی غمی/نشاید که نامت نهند آدمی خاطرنشان کرد: توجه به رویکردهای روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در دولت وفاق ملی، جایگاه شایسته و استراتژی دارد.

 

گفتنی است، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی، نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای و… برگزار شده است.

 

همچنین در بخشی از این مراسم، پیام «ناتاشا پاولوویچ» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تأکید انجمن بین‌المللی روابط عمومی بر اینکه توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه ایجاد کند، همراه بود.

  • گروه خبری : اخبار برتر,کارکنان,اخبار جایگاه
  • کد خبر : 339470
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید