• 1403/05/15 - 21:15
  • - تعداد بازدید: 59
  • - تعداد بازدیدکننده: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDEYo

راه‌اندازی نخستین مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان نخستین دانشگاه وزارت بهداشت؛ مجوز راه‌اندازی مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان به عنوان زیر مجموعه این معاونت با هدف اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، اساتید و کارکنان این دانشگاه راه‌اندازی شد.

 

براین اساس مراسم اهدای مجوز راه‌اندازی «مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی» دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی، رئیس دانشگاه و سید علی حسینی مدیرکل سازمان آموزش فنی حرفه‌ای استان تهران، فاضل دوست محمدی، معاون آموزشی سازمان فنی حرفه‌ای استان تهران، دکتر عبدالوهاب برادران، معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

 

در این راستا مشاوره شغلی دانشجویان، برنامه‌ریزی و اجرای آموزش بر اساس نیازسنجی و همچنین سنجش و ارزشیابی مهارت سه محور اصلی فعالیت این مرکز است. این مرکز بر اساس دو مرحله تئوری و پروژه محور فعالیت می‌کند و در آن از ظرفیت و توانایی مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای و اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران استفاده خواهد شد.

 

همچنین دانشجویان با گذراندن دوره‌ها، موفق به دریافت گواهی‌نامه «معتبر» از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خواهند شد. همچنین با توجه به حضور تعداد قابل توجه دانشجویان از کشورهای مختلف در دانشگاه ایران، می‌توان دوره‌های مختص دانشجویان بین‌الملل با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در این مرکز برگزار کرد.

 

گفتنی است؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان نخستین دانشگاه وزارت بهداشت مجوز راه‌اندازی «مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی» را دریافت کرده است.

  • گروه خبری : اخبار برتر,دانشجویی
  • کد خبر : 336679
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید