رویداد علمی آشنایی با فرآیندهای دانش پژوهی آموزشی در بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)
مفهوم دانش پژوهی آموزشی، نحوه تدوین فرایندهای دانش پژوهی آموزشی، نحوه نگارش طرح های نوآورانه آموزشی، تفاوت و شباهت طرح های نوآورانه آموزشی با پژوهش در آموزش، مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر(ع)- دانشگاه علوم پزشکی ایران، رویداد علمی آشنایی با فرآیندهای دانش پژوهی آموزشی با سخنرانی دکتر هما صادقی متخصص آموزش پزشکی مدیر واحد دانش پژوهی مرکز مطالعات یکشنبه مورخ 13 آبان ماه 1403 در سالن بزرگمهر این مرکز برگزار شد.
با عنایت به اهمیت فعالیتهای دانش پژوهی آموزشی در ارتقای آموزش دانشگاههای علوم پزشکی و فرصت ایجاد شده در آیین نامه ارتقا میتواند انگیزه خوبی برای علاقه مندان به آموزش ایجاد کند و همچنین تأکید مکرر مراکز مطالعات و توسعه دانشگاهها مبنی بر ضرورت آموزش و اطلاع رسانی گسترده درخصوص مفاهیم اولیه و پیشرفته در این مقوله، رویداد علمی آشنایی با فرآیندهای دانش پژوهی آموزشی از سوی EDO مرکز و با همکاری EDC دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
نظر دهید