• 1403/05/16 - 07:55
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZREYo
از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای؛

مجوز مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شد

مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در نشستی با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه و سید علی حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر شد.

 

همچنین در این نشست دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تشریح جایگاه این دانشگاه در رتبه بندی‌های جهانی از جمله رتبه بندی تایمز در سال 2022 که این دانشگاه رتبه نخست جهان را در شاخص تاثیرگذاری در حوزه سلامت دریافت کرده است، عنوان کرد: غرب استان تهران با جمعیتی بیش از 5.5 میلیون نفر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران است که جمعیتی در حدود 10 درصد کشور محسوب می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اشتغال 16 هزار کارمند در این دانشگاه، فعالیت 21 بیمارستان، 1300 عضو هیئت علمی و 11 هزار دانشجو که دو هزار دانشجوی بین الملل از 13 کشور جهان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، به تشریح اهداف هفت گانه دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت.

 

پازوکی از صدور مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان برای دانشگاه علوم پزشکی ایران استقبال کرد و گفت: برای گسترش همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران براساس نیازهای دانشگاه یک بازدید از ظرفیت‌های آموزشی این اداره کل از سوی مدیران دانشگاه صورت پذیرد.

 

در ادامه سید علی حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران نیز با تشریح ظرفیت و ماموریت‌های این نهاد آموزشی عنوان کرد: یکی از اهداف این نهاد و دانشگاه‌های کشور توسعه ماموریت محوری و مسئله محوری است.

 

وی با تاکید بر مهارت آموزی برای خلق ثروت با اجرای طرح‌های مختلف در سازمان فنی و حرفه ای گفت: مهارت آموزی برای دانشجویان یک نتیجه برد - برد به همراه دارد و در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی ایران نخستین دانشگاهی است که مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان را دریافت کرده است.

  • گروه خبری : اخبار برتر,دانشجویی
  • کد خبر : 336691
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید