• 1402/04/24 - 02:13
  • - تعداد بازدید: 180
  • - تعداد بازدیدکننده: 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4Qb

استقبال متخصصین پزشک و مهندس از کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران

دبیر کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران از استقبال بیش از یک هزار و 200 نفر از متخصصین حوزه مختلف پزشکی و مهندسی در نخستین کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در حاشیه کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران عنوان کرد: کنگره مدیریت هوشمند تجهیزات و سازه‌های بیمارستانی در مدت سه روز از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده است.


وی با اشاره به محورهای این کنگره بیان داشت: این کنگره در محورهای مدیریت بهره وری، مدیریت هوشمند سازه‌ها، مدیریت تجهیزات، مدیریت طراحی بیمارستان‌ها برگزار شد و کارشناسان هر حوزه نظرات خود را در پنل‌های تخصصی عنوان کردند.

کوهپایه‌زاده درخصوص کارگاه‌های آموزشی در کنگره مدیریت هوشمند گفت: در این کنگره ۳۵پنل و ۴ کارگاه آموزشی برگزار شد و بخش‌های دولتی و خصوصی دستاوردهای خود را در قالب نمایشگاهی در معرض دید شرکت کنندگان در حاشیه برگزاری این کنگره قرار دادند.

وی ادامه داد: در این کنگره ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) و جمعیت هلال احمر ایران نیز بیمارستان‌های صحرایی خود را به نمایش گذاشته بودند.


کوهپایه‌زاده درخصوص شرکت مهمانان ببن المللی در این کنگره تصریح کرد: در کنگره هوشمند سلامت 6 سخنران خارجی به صورت آفلاین سخنرانی و تجارب خود را با دیگر شرکت کنندگان به اشتراک گذاشتند و پیام دکتر جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت برای این کنگره قرائت شد.


دبیر کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران در ادامه بیان داشت: در حاشیه برگزاری این کنگره، بهداری فراجا به همراه شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات بیمارستانی را به نمایش گذاشتند و تجارب خود را در زمینه مدیریت بهره وری در اختیار افراد شرکت کننده قرار داده اند.

وی افزود: در این کنگره بیش از یک هزار و 200 نفر از پزشکان، مهندسان تجهیزات پزشکی و مهندسان طراح سازه حضور داشتند و تجارب خود را در اختیار سایر افراد شرکت کننده قرار دادند.

کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، حدود دو ماه آینده تصمیم گیری برای عنوان دومین دوره کنگره هوشمند سلامت در سال آینده انجام خواهد شد.

 

گفتنی است، دومین کنگره مدیریت هوشمند سلامت ایران سال آینده در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 

پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار برتر,علمی
  • کد خبر : 17731
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید