• 1403/04/12 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 142
  • - تعداد بازدیدکننده: 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZxxYo

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از مرکز رشد دانشگاه

دکتر رضا فلک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ایران، میزبان دکتر عبدالرضا پازوکی در مرکز رشد و فناوری دانشگاه ایران بود. در این بازدید، رئیس دانشگاه یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ در جریان بازدید رئیس دانشگاه ایران از مرکز رشد و فناوری دانشگاه، دکتر مخبر مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه و دکتر افشین وهاب‌زاده، رئیس مرکز رشد، به تشریح فعالیت‌های این مرکز پرداخته و گزارش مصوری از آخرین وضعیت زیرساخت‌ها و فعالیت‌ها و موفقیت‌های مرکز ارائه کردند. همچنین در ادامه رضایی نیز گزارشی از اهداف، مأموریت‌ها و فعالیت‌های مرکز «کارگروه هوش مصنوعی» مرکز رشد به هیئت بازدیدکننده ارائه کرد.

 

در ادامه نیز دکتر پازوکی به اتفاق هیئت همراه از جمله دکتر رضا فلک، دکتر فرهاد بارانی، دکتر غلامرضا بیاضیان، دکتر سیروس پناهی و چند نفر از کارشناسان مرکز به بازدید از محصولات فناورانه مرکز رشد پرداختند و تاکید کرد محصولات فناورانه‌ای که به مرحله تولید راه پیدا کرده‌اند، در نخستین فرصت در مراکز تحت پوشش دانشگاه مورد استفاده قرار گیرند.

 

وی همچنین از کارشناسان این مرکز خواستار برنامه‌نویسی اپلیکیشنی با امکان دستیاری پرستاران شد.

 

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در جریان افتتاح یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد، به بررسی محصولات فناورانه شرکت و استماع گزارش مدیر آن درخصوص محصولات پرداخته و تاکید کرد که پشتوانه تولید هر محصول فناورانه در این مراکز می‌باید با تحقیقات صورت‌گرفته و مقالات علمی منتشر شده بوده و حاصل آن نیز در صورت نیاز در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار گیرد.

  • گروه خبری : علمی-آموزشی
  • کد خبر : 335477
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
سروش دهقان
خبرنگار:

سروش دهقان

تصاویر